Subject: Põlevmaterjali ladustamise plaani kooskõlastus
From: Eret Püvi <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 10:56:40 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Seoses kindlustusandja soovile, pöördun Teie poole palvega üle vaadata ja
kooskõlastada põlevmaterjali ladustamise plaan Rannu Saeveski OÜ-s (Rannu
küla, Viru-Nigula vald, Lääne-Virumaa).

Lisan põlevmaterjali ladustamise plaani manusena ja jään ootama Teie
kinnitust selle üle vaatamise osas.

Kõikide lisaküsimuste korral vastame meeleldi.

Parimate soovidega

Eret Püvi

Saeveski juht

Rannu Saeveski OÜ

+372 58016237

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>